Τρίτη 20 Ιουλίου 2010

Καταγγελία κατάχρησης εξουσίας και περιπλοκής αστυνομίας κατά την άρνηση πληρωμής διοδίων από ΑμεΑ

πηγή: Επιτροπές Αγώνα Κατοίκων, Πολιτών & Εργαζομένων ενάντια στα διόδια

Ονομάζομαι Σ. Ηλίας και βρισκόμουν σε διακοπές στον Πλαταμώνα με την σύζυγό μου Α. που ανήκει στην κατηγορία των ΑμεΑ, η οποία είναι και κάτοχος του Ι.Χ. υπ' αριθμόν ΥΒΕ-6147 Ε.Ι.Χ. το οποίο ρυμουλκεί ένα τροχόσπιτο νομίμως και με όλα του τα χαρτιά (άδεια ρυμούλκησης, τέλη κυκλοφορίας κτλ.). Κατευθυνόμενος στην εθνική οδό προς Αθήνα φτάσαμε στις 18.30 στις 18/07/2010 στα διόδια Πυργετού Τεμπών και όπως πάντα αρνήθηκα να πληρώσω τα παράνομα και καταχρηστικά τέλη τους λέγοντας του υπαλλήλου να πάρει τον αριθμό κυκλοφορίας μου και να ανοίξει την μπάρα να περάσω. Αυτός όχι μόνο αρνήθηκε επίμονα αλλά με άφησε να περιμένω μέχρι να έρθει περιπολικό.
Όταν ήρθε ο αστυνομικός είπε στον υπάλληλο να μου ανοίξει την μπάρα κι εμένα να παρκάρω δεξιά, τότε μου ζήτησε να δώσω τα στοιχεία μου στον υπάλληλο. Εγώ αρνήθηκα, λέγοντάς του ότι ο υπάλληλος έχει το δικαίωμα να πάρει μόνο τον αριθμό πινακίδας μου. Σε αυτό το σημείο ο αστυνομικός μου ανέφερε ότι ο υπάλληλος θέλει να μου κάνει μήνυση και για αυτό το λόγο ήμουν υποχρεωμένος να τα δώσω. Απαντώντας του εγώ ότι αν μου γίνει μήνυση θα κάνω κι εγώ για παρεμπόδιση και καθυστέρηση και ότι θα έπρεπε να μας πάρει και τους δυο μαζί στο αυτόφωρο.Ύστερα από αυτό ο αστυνομικός κάλεσε με τον ασύρματο (και κατόπιν συνεννόησης) δεύτερο περιπολικό με ανώτερο αξιωματικό (αστυνόμος).
Το συγκεκριμένο περιπολικό με αριθμό πινακίδας ΕΑ-25323, που επέβαινε ο αστυνόμος, ήρθε και μου έκλεισε το δρόμο για να μην μπορώ να φύγω. Ο αστυνομικός αναφέρει στον αξιωματικό το συμβάν και τότε ο αξιωματικός εκνευρισμένος μου ζητάει όλα μου τα χαρτιά σαν να είχα κάνει κάποια παράβαση εγώ, λέγοντάς μου ότι έχω παραποιήσει και την πινακίδα του τροχόσπιτου διότι ήταν χειροποίητη. Τα χαρτιά τα βρήκε όλα νόμιμα αλλά με αφήνει να περιμένω άλλα 20 λεπτά για να επικοινωνήσει με το υπουργείο μεταφορών για την πινακίδα. Εκεί τον ενημερώνουν ότι σε όλα τα τροχόσπιτα είναι χειροποίητες διότι δεν παρέχουν πινακίδα για ρυμουλκούμενο.
Με ενημερώνει στα χαρτιά ότι είναι όλα εντάξει αλλά συνεχίζει να τα κρατάει και ξεκινάει να μεταβιβάζει τα στοιχεία μου στον υπάλληλο της εταιρείας. Ρωτώντας τον γιατί περιπλέκεται περιπολικό σε θέματα πολιτών μου απαντάει ''Άμα δεν σ' αρέσει μπορείς να μας κάνεις μήνυση κι εμάς''. Τον ενημερώνω παράλληλα ότι η σύζυγος μου ανήκει στην κατηγορία των ΑμεΑ (67%) όπου δεν μου δίνει ουδεμία σημασία. Όταν μεταβίβασε όλα μου τα στοιχεία στον υπάλληλο τότε μόνο μου παρέδωσε πίσω τα χαρτιά μου και μου ανοίγει το δρόμο, το περιπολικό, για να φύγω.
Η σύζυγός μου ήδη είχε αρχίσει να μην αισθάνεται καλά και με ρώτησε γιατί μας φέρονται έτσι σαν να είμαστε εγκληματίες. Απέφυγα να του ζητήσω τα στοιχεία του διότι σκέφτηκα ότι θα προσπαθούσε να βρει κάτι ώστε να μας ταλαιπωρήσει κι άλλο, φοβούμενος για την υγεία της γυναίκας μου. Ήδη μας είχε σε αναμονή 45 λεπτά στον ήλιο και στη ζέστη. Τα μόνα στοιχεία που κατάφερα να πάρω ήταν του κατώτερου αστυνομικού ''278597'' και τα στοιχεία του περιπολικού που κατέβηκε ο αξιωματικός.
Μετά από αυτό θα ήθελα να καταγγείλω το συμβάν για κατάχρηση εξουσίας και περιπλοκή σε θέμα το οποίο ο υπουργός είχε αναφέρει να μην περιπλέκεται η Ελληνική Αστυνομία. Γι' αυτό και θα προσφύγω στο Εσωτερικών Υποθέσεων της Ελληνικής Αστυνομίας για τον συγκεκριμένο αξιωματικό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin